CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

thx lawat saye punye blogest ! anda melawatnya pada jam ...


Get your own Digital Clock

Monday, 23 May 2011

untung lhaa ade boyfie

. seronok bila penad kite seharian membuat kerja  then mendapat hasil yang memberangsangkan . seronok walaupun dalam keadaan penat , masih boley tersenyum dengan pelanggan - pelanggan . seronok bila bukak lappy nampak orang tersayang online . ha ha ha  ( tak de kaitan dlm tajuk kita kali ni ) .

. untung la bila ade boyfie , jalan-jalan ta engat dunia . macam la kat rumah tu tak de keje kan . aha tapi laen plak cite kalau ade bibik kat rumah tu . >.< kepit sane kepit sini . best ke orang tengok ? tak pe , tengah fall in love kan , ape benda jadi pun ta nampak .

. untung la dapat decorate blog cantik2 . T_T . tak de mase !!! jelous dgn dye-dye orang . grrr . bila na ade mase ni . okay nty buad appoiment balek dgn blogger terchinta okay . okay badan penat + + . na tido awal plus bergayut dengan sesape yang sudy :) aha .

gud nyte boyfriend . gud nyte girlfriend . :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...